13 Σεπ 2008

Αυξημένη υγρασία.... Σκουριά στον εγκέφαλο....

Ο καιρός πάει κατά διαόλου, οι άνθρωποι πάνε κατά διαόλου, οι οικονομίες οδεύουν επίσης κατα κει μεριά κι εγώ αναμένω τις εξελίξεις..... Οι σκοπιανοί έχουν ξεσαλώσει, θηρία σε κλουβιά έτοιμα μόλις βρούνε τρύπα ανοιχτή να κατασπαράξουν αιώνων ιστορία και ότι βρεθεί μπροστά τους. Κυκλώνες χτυπάνε τη χώρα των Εσπερίδων συχνά πυκνά, πυρκαγιές, σεισμοί, λιμοί και καταποντισμοί!!!! Κι εγώ θυμάμαι παιδάκι να διαβάζω τα περί συντέλειας του κόσμου..... Θυμάμαι έφηβη να διαβάζω -και να μην ασχολούμαι με γκομενιλίκια- για τις προφητείες του ενός και του άλλου..... Χρόνια να αναμένω τα σημάδια -που ήρθανε και κανείς δεν ξυπνάει από το λήθαργο. Συνωμοσιολάγνα, γραφική, ρατσίστρια, φασίστρια κι ένα κάρο μαλακίες για να με περιγράψουν. Σε λίγο καιρό.... όλοι αυτοί θα τρέχουν να σωθούν και να κρυφτούν..... σα φοβισμένα σκυλιά -τι φταίνε τα σκυλάκια..... Άκουσα προσεκτικά τα λόγια ενός "φίλου" και προβληματίστηκα.... "Μαύρο χειμώνα" θα περάσετε..... σαν την Πυθία -πανάθεμά σε- άντε τώρα εγώ να τα βάλω στη σειρά, όλα αυτά που περίμενα τόσα χρόνια και ήξερα ότι θα συμβούν.... Και το κακό είναι πως οκ εγώ και μερικοί είμαστε έτοιμοι από καιρό για τα επερχόμενα γεγονότα στον έρμο αυτό πλανήτη.... δεν θα πανικοβληθούμε, θα προετοιμαστούμε όσο μας παίρνει.... η ανθρωπότης ολάκερη που κοιμάται και είναι βυθισμένη σε λήθαργο..... Δε θέλω να σκέφτομαι τον πανικό που θα επικρατήσει.... γιατί οι άνθρωποι είμαστε γελοία μικρά πλάσματα -άξια βεβαίως της μοίρας μας τις περισσότερες φορές.....

Αν σας πω να αρχίσετε να αποθηκεύετε ξηρά τροφή και ότι άλλο χρειάζεται για να επιβιώσει κανείς σε "δύκολες καταστάσεις" θα με ακούσετε;;; Θα πανικοβληθείτε;;;; Θα γελάσετε και θα με πείτε τρελή;;; Όπως και να έχει, εγώ σας το λέω!!!!!! Κι ας βγώ ψεύτρα... θα είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου αυτή η διάψευση!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου