1 Ιουν 2010

Δικαίωμα Αντίληψης.....

Έρπουσα μνήμη στιβαρή στα χέρια μου άνθος εγίνης
Κι η πεθυμιά μου ράγισε το ως τότε μου παρόν.
Δικαίωμα αντίληψης.....
μα δεν το βρίσκω πουθενά αυτό που τόσοι ξέρουν
Αυτό που χρόνια αναζητώ κι απέχω απ' την ψυχή μου.
Συνέκδημη παρίστασαι στης πεθυμιάς τη χάρη
Κι ολόγιομο ανέτειλε τ' Αύγουστου το φεγγάρι με την ακρόπολη σημάδι.
Έρπουσα μνήμη αλύτρωτη στις παρυφές του λόφου.... Σημάδι αχαράκωτο απέχουσας ψυχής....
Εγώ περίμενα να ‘ρθεις.... Κι η μνήμη δεν εχάθη.
Εδώ είμαι τώρα... Δεν ακούς της μνήμης το παρόν;
Το παρελθόν, τα μέλλοντα, αιώνων ικεσίες, ήρθες κι έγινες ονείρου χαραυγή!
Υπάνεμα λιμένισα στου χρόνου σου τα στήθη κι οι ικεσίες γίνανε του ονείρου παρελθόν.
Όχι παρόν!
Αιωνία καταδίκη και λύτρωση συνάμα,
να χύνετε το δάκρυ μας στου κόσμου την αλάνα.
Καταραμένη έφτασε του κόσμου η φωνή... Στον χώρο αυτόν τον άπλετο που φτιάξαμε μαζί.

26-3-2010 Γιώργος - Τατιάνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου