1 Ιουν 2007

Η Αμαλία έφυγε αλλά η φωνή της ηχεί!!!

Αφιερωμένη σήμερα η μέρα στην Αμαλία Καλυβίνου, μια νέα κοπέλα που χάθηκε πριν λίγες μέρες υποφέροντας γιατί κάποιοι γιατροί είναι επίορκοι και κομπογιαννίτες! Εκείνη έφυγε... αλλά η φωνή της μένει καταγεγραμμένη στο blog της το οποίο υπάρχει στους φιλικούς συνδέσμους του παρόντος blog. Μακάρι να μπορούσαν όλοι να ξεμπροστιάσουν όλους αυτούς τους επίορκους που βασανίζουν τον κόσμο και εκμεταλεύονται τον ανθρώπινο πόνο!
Κι επειδή είμαι κι εγώ ανάμεσα στους ασθενείς αυτού του κόσμου, πάσχω από Σκλήρυνση Κατα Πλάκας, νοιώθω πολύ κοντά σε όλους αυτούς που υποφέρουν και από τον πόνο και από την αναισθησία των επίορκων. ΕΥΤΥΧΩΣ υπάρχουν ακόμα γιατροί που μας νοιάζονται!!!! και κάνουν πιο εύκολη τη ζωή μας. Κάποτε είχα υψώσει κι εγώ τη φωνή μου μέσω ραδιοφώνου ενάντια στην ηλιθιότητα και την αναισθησία των γιατρών... έφαγα 18 μήνες φυλακή και πρόστιμο για συκοφαντική δυσφήμιση..... είχα λευκό ποινικό μητρώο και δεν χρειάστηκε να μπω μέσα στη φυλακή..... άσκησα έφεση και στο εφετείο τελικά πλήρωσα ένα ποσόν -το οποίο πήρα με δανεισμό από τράπεζα- και παρεγράφη το "έγκλημά" μου. Η γάγγραινα δεν σκοτώνεται ότι και να κάνουμε δυστυχώς, αλλά κανείς δεν θα μας αφαιρέσει το δικαίωμα να τους κράζουμε!
Αμαλία μπορεί να έφυγες από τούτον εδώ τον κόσμο, και να λείπεις στους αγαπημένους σου.... Αλλά εγώ είμαι σίγουρη πώς εκεί που είσαι τώρα είσαι χαρούμενη και δεν πονάς! Χαμογελάς και μας βλέπεις! Έκανες κάτι που ξεσήκωσε κόσμο και γι' αυτό σου αξίζει να παραμείνεις στις καρδιές όλων μας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου